Welcome to our website !

Zwart, zwarter, zwartst (huh? ja!)

By 20:46

Vandaag is het tijd voor een uitzondering. Een heel speciale. Witkracht 0 zelfs!

Eind vorig jaar, tijdens een stedentrip in Oslo, kwam ik bij toeval terecht in een prachtige en vooral heel zwarte winkel: Milla Boutique. Hoewel deze winkel het tegenovergestelde is van wat mij normaal gesproken aanspreekt (dat is: wit, witter, witst), was ik al bij binnenkomst verkocht! Want wat is deze winkel mooi. Magisch bijna. De zwarte muren van de winkel komen bijna op je af, en trekken daarmee de prachtige productpresentaties naar je toe. De producten van o.a. Ferm Living, House Doctor, Nicolas Vahe en La Bruket zijn gestyled in krachtige settings en er is volop inspiratie. Ik kon blijven kijken. Het plaatje klopte.

Dus, waar doorgaans bij mij de basis wit is, maak ik voor deze keer een klein sprongetje naar de 'dark side' van mijn interieurliefde. Milla Boutique (overigens naast hun website ook te vinden op Instagram onder millaboutiqueoslo) is een heel inspirerende winkel en de moeite van het volgen waard. Of.. Waarom niet.. Loop er eens binnen ;)







You Might Also Like

0 reacties

Mogelijk gemaakt door Blogger.