Welcome to our website !

Zwart, wit en Pale Jade

By 09:05 , ,









Afgelopen donderdag nam ik afscheid van mijn lieve collega's en werd ik verrast met een super origineel afscheidscadeau: ik kreeg van iedereen een oud bordje met handgeschreven of -getekende boodschap! Vandaag was een prima dag om hier een mooi plekje voor te bedenken. Ik had nog een leuk oud kastje staan die een nieuw kleurtje kon gebruiken, dus op naar Karwei voor plakhangertjes voor de bordjes en een blikje verf. Wat ik echt heel fijn vind bij Karwei: de verflijn Le Noir Et Blanc, met mooie authentieke kleuren (vooral lekker vergrijsd) en prachtige verfsoorten. Wat ik nog fijner vind bij Karwei: testpotjes! Voor 2 euro koop je een klein verfpotje en probeer je thuis je kleur uit.

De testpotjes zijn ook erg handig voor kleine klusjes, en dus ook voor mijn kastje. Ik had zelfs nog verf over voor een paar fotolijstjes van de kringloop. Ik koos de kleur Pale Jade Green in extra matte muurverf. En zie hier het resultaat! Een mooie herinnering en een nieuw kastje!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13636963/?claim=japvdzd9sxs">Follow my blog with Bloglovin</a>

You Might Also Like

0 reacties

Mogelijk gemaakt door Blogger.