Welcome to our website !

Deze zaterdag brengt geluk.

By 16:15

Het is zaterdagochtend en ik heb plannen. Op tijd uit bed. Lekker Utrecht in. Stoffenmarkt.. Bloemenmarkt..  Maar wat blijkt. Vandaag geen witkracht 10 maar windkracht 10! Het stormt in NL. Maargoed. Voor winkelen trotseer ik met liefde weer en in dit geval ook zeker wind.

Het plan was eigenlijk niet alleen maar stoffen en bloemen te gaan bewonderen. Ik wilde een kijkje gaan nemen bij Utrechts nieuwe aanwinst: All the Luck in the World. En daarom wilde ik des te liever naar buiten. Deze prachtige winkel was al langer te vinden in Amsterdam, maar nu dan ook eindelijk dichtbij!

En daar sta je dan. Tussen al het moois. All the Luck in the World brengt je inderdaad het nodige geluk: wat word ik blij van deze winkel. Vintage, pasteltintjes, sieraden, hebbedingetjes, kaarten, woonaccessoires.. Het is me gelukt om het bij een paar mooie kaarten te houden deze keer. Maar. Ik kom zeker terug!

All the Luck in the World is te vinden in de Zadelstraat (nr 15) in Utrecht. Dus als ik jou was ... :)








You Might Also Like

0 reacties

Mogelijk gemaakt door Blogger.