Welcome to our website !

Share Some Kindness

By 09:17 ,







Share and spread some kindness. Dat mogen we allemaal wel eens vaker doen! Voor Lynda Hovens reden om te starten met de bekende Instaswap. Want hoe leuk is het om eens iets te doen voor iemand die je helemaal niet kent.

Voor wie nog nooit heeft gehoord van de term Instaswap.. De Instawap werkt heel eenvoudig: je maakt of koopt cadeautjes voor je 'swapmaatje', die door middel van loting aan jou wordt gekoppeld. Je maakt van je cadeautjes een leuk pakketje en vervolgens gaan alle gemaakte pakketjes op dezelfde dag op de post. Je maakt dus iets leuks voor iemand anders en krijgt ook iets terug. Waarde van de cadeautjes is niet belangrijk, de tijd die je er in steekt is waar het om gaat. Share some kindness!
Vervolgens gaat iedereen uitpakken en verschijnen er op Instagram de leukste foto's van de mooiste pakketjes. Wat een leuk initiatief.

1 mei was de datum van verzenden. En, wat een verrassing, bij mij draaide het toch weer uit op een last-minute actie. De cadeautjes had ik al in huis, maar ja.. Dat inpakken.. Dat is natuurlijk wel het allerleukst aan de Instaswap: cadeautjes zijn echt NOG leuker als ze mooi zijn ingepakt. Het feestje van het uitpakken des te meer. Gelukkig zijn er via internet genoeg leuke webwinkeltjes te vinden die speciaal voor de Swap-gelegenheid hele fijne pakketjes verkopen. Ik was al verwend door Fleur van Studio Catootje, die mij een tijd geleden een leuk pakketje opstuurde. Saved by Fleur! Ik had in een uurtje een paar leuk-ingepakte cadeautjes op tafel liggen. Fleur stuurde me leuke kaartjes, cadeaulabels, stickers.. En zie hier het resultaat! Mijn Swap is inmiddels onderweg en ik hoop dat ik iemand heel blij ga maken. Heb je de Instaswap gemist? Geen nood, in het najaar begint het feest weer opnieuw!


You Might Also Like

0 reacties

Mogelijk gemaakt door Blogger.